Akční nabídka

  • AKČNÁ CENA !!
  • Extrémna odolnosť, nosnosť 1 000 kg !!
  • Pozinkovaná konštrukcia a ložná plocha.
  • prevoz širokej škály materiálov
  • bezkonkurenčná priestupnosť terénom
  • Najpredávanejšie ATV vyvážačka v ČR a SR
  • Možno zakúpiť samostatnú hydraulickú ruku
  • Nosnosť až 2 000 kg !
  • Dosah hydraulickej ruky 3,2 m
  • Vyrobené v Estónsku !!!


Reklamní banner




Články o štvorkolkách a príslušenstvo

Vyvážačky pre štvorkolky a malotraktory

Technické parametre vyvážacích prívesov pre štvorkolku udáva nasledujúca tabuľka.

vyvazeci_privesy

Naša firma sa špecializuje na predaj vyvážacích prívesov pre pracovné štvorkolky najmä do lesného priemyslu. Neváhajte nás v prípade viac informácií kontaktovať pomocou formulára na konci tejto stránky.

Rám vyvážacího vleku

Rám vyvážacího prívesu pre štvorkolku tvorí najčastejšie zvarené oceľové jäckelové nosníky s povrchovou úpravou, buď pozinkované, alebo farebne lakované. Hlavný nosník či zvarenec nosníkov prechádza celou dĺžkou vyvážacího prívesu. U hydraulickej ruky a v oblasti náprav býva ešte dodatočne zosilnený. K hlavnému nosníku sú pripevnené priečne nosníky pre klanice a opornú mrežu. K hlavnému nosníku sú tiež priečne priskrutkované alebo privarené boogie nápravy, a to buď s pohonom s trakčnými valcami, alebo bez nich, a hydraulická ruka s podperami.

Kolesá vyvážacího prívesu

Vyvážacie prívesy pre štvorkolky sú vybavené širokými balónovými nízkotlakovými ôsmich až štrnásťpalcovými šiestich až desetiplátnovými pneumatikami najčastejšie s hrubým šípovým vzorom (rôzne vzory pre rôzne typy trakčných valcov), s plným vystuženým ráfikom a niekedy aj s ochranným golierom proti odtrhnutiu ventilu.

Pohon vyvážacího vleku

Pohon, ak je ním vyvážací príves vybavený, zaisťujú trakčné valce, ktoré poháňa hydromotor. Tieto trakčné valce sa pomocou hydraulických valcov zasunú do priestoru medzi kolesá boogie nápravy a otáčavým pohybom poháňajú obe kolesá.

Hydraulický okruh vyvážacího prívesu

Skladá sa z olejovej nádrže, čerpadlá, poistných ventilov, hydraulických hadíc, několikasekčního hydrorozvaděče, hydraulických valcov a hydrorotátoru.

Olejové čerpadlo je poháňané stabilným benzínovým motorom, rovnakým ako u benzínových elektrocentrál. To vytvára tlak 150 – 180 Atm (podľa typu stroja). Olej je hydraulickými hadicami cez rozvádzač dovedený do hydraulických valcov, rotátoru a prípadne hydromotorov, kde vykonáva svoju prácu.

Hydraulická ruka vyvážacího vleku

Hydraulická ruka sa skladá z pevného rámu, na ktorom sú zdola umiestnené pracovné podpery a zboku hydraulický rozvádzač. V hornej časti je rám sčepován hlavným čapom s hlavným ramenom. Hlavné rameno je na konci sčepováno s pomocným ramenom. Na konci pomocného ramena je umiestnený rotátor a hydraulické kliešte. Výkyv hlavného ramena aj pomocného ramena, zovretie a roztvorenie klieští obstarávajú hydraulické valce. Otáčanie rotátoru zaisťuje hydromotor.

Autor článku: Zbyněk Kyncl

Prodávané značky

JPJ Forest Vahva Jussi Vares